Witamy w sklepie BIG FUN Republic!Przyszykowaliśmy dla Ciebie specjalny rabat w wysokości 10 zł na pierwsze zakupy w naszym sklepie. Wystarczy że poniżej wprowadzisz swój adres email i wyślemy do Ciebie kod rabatowy.

Wykorzystałeś już kod rabatowy.
Podany email jest niepoprawny.
Kod rabatowy został wysłany na maila.


Promocja dotyczy wyłącznie nowych klientów.
0

GRY LOGICZNE

Seria Gipf 6: YINSH

Seria Gipf 6: YINSH
ocenaocenaocenaocenaocena
Cena: 99,00 PLN
Producent: REBEL
Indeks:
EAN: 4260071879424
Status: dostępny 1 - 2 dni
Wysyłka: 8,00 PLN (przedpłata) 12,50 PLN (pobranie)
Opis produktu

Wciągająca gra logiczna, szósta z serii

Czasami można odnieść wrażenie, że na planszy panuje chaos.

Gracz układa kilka swoich elementów, aby po chwili zauważyć, ze zmieniły one kolor! Im więcej elementów znajduje się na planszy, tym trudniej jest przewidzieć co może się wydarzyć.

Jednak właśnie dzięki temu jest więcej możliwości! Jednak nie należy się martwić: każdy będzie miał swoją szansę.

Ciągła czujność pozwoli wprowadzić w tym chaosie trochę własnego porządku!
Gracze mają na początku gry po 5 pierścieni na planszy. Gracz może zdjąć z planszy pierścień za każdym razem, kiedy uda mu się zbudować rząd złożony z 5 znaczników jego koloru.

Zwycięzcą zostaje osoba, której uda się zdjąć z planszy 3 swoje pierścienie - innymi słowy, w celu zwycięstwa gracz musi utworzyć 3 rzędy złożone z 5 pierścieni swojego koloru.
Jeżeli gracze znają zasady gry GIPF, to z pewnością zauważą, że GIPF i YINSH mają ze sobą kilka wspólnych cech. Formowanie rzędów i usuwanie ich z planszy to tylko dwa takie przykłady.

Mniej oczywistym, ale bardziej znaczącym "podobieństwem" obu gier jest to, że jeden ruch, może w jednej chwili spowodować wiele dobrego, a w innej może być najgorszym, co może przydarzyć się graczowi.

Podczas gry w YINSH grający muszą bardzo na to uważać, mając przy tym na uwadze cel gry.

Formowanie rzędu złożonego z 5 znaczników zbliża do zwycięstwa, ale jednocześnie kosztuje jeden pierścień, co sprawia, że gracz ma mniejsze pole manewru w dalszej części gry.

Czasami opłaca się uformować rząd dla przeciwnika tylko po to, aby pozbawić go jednego pierścienia, jednak równie dobrze może się to przyczynić do jego zwycięstwa.

Granica pomiędzy dobrym, a złym ruchem jest bardzo cienka i w dużej mierze zależy od sytuacji na planszy. Gracz musi wyczuć tę delikatną różnicę, aby to on zwyciężył, a nie jego przeciwnik.

 

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza
  • 5 białych i 5 czarnych pierścieni
  • 51 znaczników (białych z jednej strony i czarnych z drugiej)
  • instrukcja

 

Gra dla 2 graczy od 9 roku życia.

Czas rozgrywki około 30-60 minut.

Wymiary opakowania: 30 x 30 x 8 cm

Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy
Video
Pliki
Pliki do pobrania:

Kontakt ze sklepem
[%contact_box%]