GRY PLANSZOWE
Projekt Gaja
product Description
Rozwijaj kosmiczne imperia w galaktyce Terry Mystiki!
W grze Projekt Gaja każdy z graczy kontroluje jedną z 14 frakcji, które usiłują pokojowo rozwinąć swoje imperia w galaktyce Terry Mystiki. Każda z frakcji, cechująca się innymi wymaganiami środowiskowymi, dąży do mistrzostwa w technice terraformowania planet, aby przystosowywać nowe światy do życia.
W trakcie rozgrywki gracze zasiedlają planety, rozwijają kopalnie w bardziej zaawansowane budynki i łączą skupiska planet w przymierza. Często stają także przed ważnym wyborem: szukać sąsiedztwa innych frakcji, zyskując dzięki temu moc i nawiązując stosunki handlowe, czy raczej rozwijać się w samotności, korzystając z większych możliwości ekspansji?
Ponadto gracze odkrywają nowe technologie i szlifują zdobyte umiejętności. Zwycięzcą zostanie ten, kto najwydajniej rozwinie swoją frakcję.
Projekt Gaja to następca Terry Mystiki - gry, która odniosła światowy sukces. W tej pozbawionej elementu losowego grze wcielisz się w przywódcę jednej z 14 zróżnicowanych frakcji, aby kolonizować galaktykę i rozwijać infrastrukturę na planetach. Będziesz mógł ulepszać swoje budynki na kilka sposobów, zyskując nowe zasoby i inne korzyści. Czeka na ciebie także sześć obszarów badań - przemyślany rozwój przyspieszy Twoją galaktyczną ekspansję i pozwoli Ci prześcignąć konkurentów.
Portal info.ZnadPlanszy.pl - patron medialny Projektu Gaja - udostępnił do wglądu instrukcję oraz instrukcję dla rozgrywki w trybie dla jednego gracza - "Automa" wraz z pomocą.
Zawartość pudełka:
- 10 kafli sektorów
- plansza rozwoju
- plansza punktowania
- 7 dwustronnych plansz frakcji
- 6 żetonów punktowania końcowego
- 10 żetonów punktowania rundy
- 10 żetonów wzmocnienia
- 36 żetonów technologii podstawowych
- 15 żetonów technologii zaawansowanych
- 6 stacji kosmicznych
- 19 żetonów przymierza
- 12 planet Gai
- Czarna Planeta
- 15 znaczników przymierza
- 20 znaczników akcji
- 25 kart automy
- 4 karty pomocy
- karta kolejności rundy
- instrukcja
- budynki w każdym z siedmiu kolorów (żółtym, pomarańczowym, brązowym, białym, szarym, niebieskim oraz czerwonym): 8 kopalni, 4 placówki handlowe, 3 laboratoria, 2 akademie, 1 instytut planetarny, 3 gajaformery, 7 znaczników gracza, 25 satelitów
- do rozdzielenia pomiędzy 7 kolorów graczy: 14 znaczników kredytów, 7 znaczników rudy, 7 znaczników wiedzy, 30 KIK-ów, 50 znaczników mocy, 1 Kamień Umysłu (dla frakcji Taklonów)
- znacznik pierwszego gracza
Gra dla 1-4 graczy od 12 roku życia.
Czas rozgrywki około 60-150 minut.